Autor: Miroslava Sabolová
E-Mail: sabolova69@uniba.sk
Názov: Herný ovládač na báze Arduino
Školiteľ: Mgr. Andrej Mihálik, PhD.
Cieľom práce je preskúmať možnosti kontrolera Arduino na implementovanie herného ovládača.
Riešiť by sa malo pripojenie ovládača a latencia v odozve. Okrem tlačidiel by mal obsahovať aj točitko.
1.2 - 21.2.2022 Študovanie technológií Arduino, OpenSCAD, Cirkit Studio.
21.2 - 28.2 Modelovanie prvého 3D návrhu obalu pre ovládač. - model má neodkonalosti.
1.3 - 9.3 Navrhnúť nový 3D obal - ergonomockejší tvar. Starý sa drží po dlhšej dobe zle v rukách.
1.4 - 8.5 Programovanie hry Tetris v JavaFX. Aby sme ju využili na testovanie latencie ovládača.
9.5 Pridanie nového komponentu - joystick. Lepšie sa ním ovládajú pohyby "hore" a "dole" ako tlačidlami.
10.5 - 15.5 Vytlačenie nového 3D obalu.
16.5 - 31.5 Testovanie latencie v odozve na hrách Victory The Age of Racing, Tanuki Sunset Classic, Quad Motorbike Challenge, Slapshot Rebound, Torque Drift a Tetris za pomoci respondentov. Výsledky sme zapísali do práce.
2.6 Odovzdanie práce
Bratislava
msabolova149@gmail.com
sabolova69@uniba.sk