Edukačný softvér v Pythone
Úvod
- Meno: Filip Sekerka
- Mail: filip.sekerka@gmail.com
- Ročníkový projekt 1
- Téma: Edukačný softvér - Geografia
- Prostredie: Python
- Vedúci: RNDr. Andrej Blaho, PhD.
O projekte
- V hlavom menu je na výber z dvoch typov hier - slepé mapy a vlajky.
- Po kliknutí na tlačidlo "Slepé mapy" si používateľ môže vybrať z ďaľších tém.
- K dispozícií sú slepé mapy - mestá Slovenska, hrady Slovenska, mestá USA, hlavné mestá štátov v Európskej únii.
- Po kliknutí na konkrétnu tému tlačidlom "Štart" spustíte hru.
- Úlohou študenta je označiť hľadané miesto na mape.
- Kliknutím na tlačidlo "Reštart" môžete hru zresetovať.
- K dispozícií je aj tlačidlo "Nápoveda", ktoré študentom pomôže pri určovaní polohy.
- Hľadané mesto sa nachádza niekde náhodne v tomto kruhu.
- Po skončení celej hry sa výsledok zapíše do textového súboru.
- Meno hráča sa dá nastaviť v textovom súbore 'meno_studenta.txt'.
- Po kliknutí na tlačidlo "Vlajky" sa dostanete do hry s vlajkami.
- Tlačidlom "Začať hru" sa dostanete do hracieho okna.
- Kliknutím na tlačido "Štart" spustíte hru.
- Kliknutím na tlačidlo "Reset" môžete hru zresetovať.
- Úlohou študenta je vybrať správnu vlajku z 3 možností.
- Konečný výsledok sa zapíše až po skončení celej hry.
- Pomocou tretieho tlačidla v hlavnom menu sa dostanete ku krátkym nápovedám a pravidlám.