Nahrávanie animácií v Unity získaných modelmi hlbokého učenia
Táto implementačná práca využíva existujúce modely hlbokého učenia určené na získanie reprezentácie hlavy. Túto reprezentáciu premieta do pohybu avatara vo virtuálnom prostredí vytvorenom herným enginom Unity. Vďaka tomu sa avatar hýbe podľa pohybu postavy užívateľa, ktorého sníma obyčajná kamera. Úlohou práce je takýto systém rozbehať a dorobiť do neho nahrávanie tohto pohybu do podoby animácie. Tú možno neskôr použiť na animovanie avatara nezávislé od systému nahrávania. Úlohou práce nie je zaoberať ako použité modely hlbokého učenia pracujú, avšak popíše ich vstup, výstup a analyzuje dostupné možnosti v tejto oblasti.
Cieľom práce je vytvoriť plugin alebo asset do Unity, ktorý umožní nahrávanie animácii získaných modelmi hlbokého učenia.
RNDr. Andrej Lúčny, PhD.
20.11 štúdium problematiky (unity, reprezentácia meshu v unity, zavolanie modelu hlbokého učenia z unity)
26.11 zbieranie zdrojov
30.11. vytvorenie prezentácie zdrojov
15.12. vyskúšanie manipulácie s meshom a textúrou hlavy 3D modulu
30.12. vyskúšanie volania modelu hlbokého učenia
10.1. napísanie prvej kapitoly o možnostiach volania modelu hlbokého učenia z unity
15.1. implementácia základného riešenia
25.1. príprava prezentácie pre predobhajoby
31.1. predobhajoba
28.2. začatie písania textu práce
20.3. vylepšovanie riešenia
30.4. demonštrácia riešenia v rámci jednoduchej hry
14.5. odovzdanie práce
Tento prototyp je exisistujúce riešenie snímania pohybu hlavy na ktoré moja bakalárska práca nadväzuje. Aby som na túto prácu nadviazať, musel som ju preštudovať a zistiť ako funguje. Preto ju považujem za svoj prototyp.
Prototyp