Introdukcia

Názov:
Platforma na tvorbu online únikových miestností
Študent:
Tomáš Barančok
Školiteľka:
Mgr. Mária Čujdíková, PhD.
Inšpirácia:
Prostredie
Motivácia:
Využitie pre:

1) tvorcu miestostí (napr. učiteľ), t.j. tvorba interaktívnych a pre žiakov atraktívnych materiálov na vyučovanie

2) pre samotných riešiteľov miestností, t.j. rozvoj logického a informatického myslenia (šifrovanie, grafové úlohy, ...)

rozšírenie inšpirovaného projektu o zložitejšie koncepty

Opis prostredia:

- pridávanie jednoduchých interaktívnych aj neinteraktívnych objektov

- interaktívne objekty majú možnosti interagovať medzi sebou alebo potom vnútorne (kontroly vstupov užívatela, vytvorenie nových objektov, ...)

- jednoduché vytváranie šifier, kde si užívcateľ iba zvolí základné atribúty a ona bude na základe toho "vygenerovaná" (program bude pre túto šifru vedieť kontrolovať správnosť riešení)

- implementované budú taktiež jednoduché minihry (ktoré sú na algoritmickej úrovni nejaké grafové úlohy)

Programovací jazyk:
C# + Godot
Repozitár:
OwO
Report zima:
UwU
Status:
Winter semester done!