Multiplayerný FPS a Gauss Splatting

Meno študenta
Maksim Gubkin
Kontakt (email) na študenta
gubkin1@uniba.sk
Meno školiteľa
Mgr. Martin Halaj
Kontakt (email) na školiteľa
martin.halaj@fmph.uniba.sk
Názov projektu
Multiplayerný FPS a Gauss Splatting v Unreal Engine 5
Špecifikácia projektu
Projekt pozostáva z dvoch častí:
  • Multiplayerný FPS v Unreal Engine 5: návrh a implementácia first-person strieľačky so zameraním na sieťovú architektúru, synchronizáciu hráčov, replikáciu objektov a základné herné mechaniky.
  • Gauss Splatting: Implementácia moderného vizualizačného postupu Gauss Splatting, ktorý bude použitý na tvorbu a zobrazenie realistických prostredí pre FPS hru.
Cieľom je vytvoriť kompletný herný a vizualizačný systém, Gauss Splatting bude slúžiť ako technologický základ pre vizuálnu stránku hry, zatiaľ čo FPS časť zabezpečí interaktívnu a hernú logiku projektu.

Harmonogram a termíny

Zimný semester 2025/2026 - Multiplayerový FPS (Izotop)

Dátum Úloha Popis
09.11.2025 Prvé rozbehnutie Implementácia ovládaného herného objektu, základný multiplayer a použitie časticových systémov.
12.12.2025 Priebežná verzia Vypisovanie informácií v HUD, zbieranie objektov, power-ups a dynamický systém hudby.
30.01.2026 Finálna verzia Zobrazovanie mapy, prehrávanie cut scén a celková hrateľnosť projektu.

Letný semester 2025/2026 - Gauss Splatting

Dátum Úloha Popis
15.03.2026 Základná implementácia Vytvorenie základného zobrazenia pomocou Gauss Splattingu a testovanie v samostatnom prostredí.
15.04.2026 Integrácia s FPS Prepojenie Gauss Splatting modulu s FPS hrou a synchronizácia načítavania prostredí.
10.05.2026 Import naskenovaných máp Implementácia možnosti naskenovať mapu a importovať ju do hry.
22.05.2026 Optimalizácia a prezentácia Optimalizácia výkonu, finalizácia projektu a príprava na prezentáciu.