Pracovná stránka ročníkového projektu (1)

Ciele projektu:

Naprogramovať hru s user-friendly grafikou

Vymyslieť umelú inteligenciu počítača, ktorá by hrala ako protihráč

Spojazdniť a pamätať si skóre

Výsledok: Hra Othello (Reversi)

Hra_nova Hra_v_procese

Hra Othello je logická hra pre jedného hráča, ktorého úlohou je mať na štvorcovej sieti 8x8 viacej políčok zafarbených jeho farbou, ako počítač. Túto hru som si vybral, lebo s ňou prichádza zaujímavá úloha vyriešiť umelú inteligenciu počítača. Počítač musí kontrolovať možné ťahy a následne sa rozhodnúť tak, aby daným ťahom obdržal čo najvyššie skóre.

Bližšie informácie o tom ako hrať (Help) sú už v hre.

Kontakt:

e-mail: baca27@uniba.sk

číslo: +421 918 246 080

vedúci: Bezáková

Na stiahnutie