25-26.01.2020
Rendering scén a strih finálneho videa (pomocou Premiere Pro).
Detekcie kolízie, nutná a postačujúca podmienka kedy nie sú dve telesá v kolízii, broad phase (hierarchická mriežka), mid phase (hierarchie obálok, Voronoiove oblasti v kolízii, vysvetlujte na príklade kolízie gula x kapsula, dekompozícia telesa na konvexné časti), narrow phase (Minkowskeho priestor a blízkosť konvexných telies).
Vypracovaná štátnicová otázka.
Create ocean-like water surface with waves. Model simple sailing ship model floating in the water. (On the water / boat contact create particle sprays). The boat should have at least one sail (use cloth material) that reacts on wind around. Change the wind power during the simulation. Create rain particles that react on wind. Camera can be static.
Bc. Júlia Gablíková
Bc. Lukáš Gajdošech
Popis scén:
Rendering scén a strih finálneho videa (pomocou Premiere Pro).
Zverejnenie story board.
Spustenie stránky.
Počet zobrazení stránky: 874