Bakalárska práca
Použitie hlbokého učenia na personifikáciu avatara
Using Deep Learning to Personify an Avatar
Október
- Oboznámenie sa s Unity
- Oboznámenie sa s funkcionalitou hlbokého učenia
November
- Štúdium problematiky
- Unity
- Reprezentácie Mesh-u v Unity
- Model Hlbokého učenia v Unity
- Zavolanie modelu Hlbokého učenia v Unity
- Vyskúšanie manipulácie s Mesh-om a textúrou hlavy 3D modulu
- Vyskúšanie volania modelu hlbokého učenia
- Hľadanie zdrojov
- Prezentácia zdrojov
December
- Implementácia základného riešenia
- Napísanie prvej kapitoly o možnostiach volania modelu hlbokého učenia z Unity
- Napísanie východiskovej kapitoly
Január
- Premyslenie si konceptu jednoduchej hry na prezentáciu riešenia
- Príprava prezentácie pre predobhajoby práce
- Predobhajoba práce
Február
- Začiatok vytárania jednoduchej hry ktorá používa hlboké učenie
- Vylepšovanie riešenia
Marec
- Vylepšovanie riešenia
- Dolaďovanie jednoduchej hry
Apríl
- Vylepšovanie riešenia
- Dokončenie jednoduchej hry
- Demonštrácia riešenia v rámci jednoduchej hry
Máj
- Dopísanie práce
- Vytvorenie prezentácie na obhajobu práce
- Odovzdanie práce
Jún