Bakalárska práca
	Použitie hlbokého učenia na personifikáciu avatara
	Using Deep Learning to Personify an Avatar
Október
- Oboznámenie sa s Unity
 
- Oboznámenie sa s funkcionalitou hlbokého učenia
 
November
- Štúdium problematiky
 
	- Unity
 
	- Reprezentácie Mesh-u v Unity
 
	- Model Hlbokého učenia v Unity
 
	- Zavolanie modelu Hlbokého učenia v Unity
 
- Vyskúšanie manipulácie s Mesh-om a textúrou hlavy 3D modulu
 
- Vyskúšanie volania modelu hlbokého učenia
 
- Hľadanie zdrojov
 
- Prezentácia zdrojov
 
December
- Implementácia základného riešenia
 
- Napísanie prvej kapitoly o možnostiach volania modelu hlbokého učenia z Unity
 
- Napísanie východiskovej kapitoly
 
Január
- Premyslenie si konceptu jednoduchej hry na prezentáciu riešenia
 
- Príprava prezentácie pre predobhajoby práce
 
- Predobhajoba práce
 
Február
- Začiatok vytárania jednoduchej hry ktorá používa hlboké učenie
 
- Vylepšovanie riešenia
 
Marec
- Vylepšovanie riešenia
 
- Dolaďovanie jednoduchej hry
 
Apríl
- Vylepšovanie riešenia
 
- Dokončenie jednoduchej hry
 
- Demonštrácia riešenia v rámci jednoduchej hry
 
Máj
- Dopísanie práce
 
- Vytvorenie prezentácie na obhajobu práce
 
- Odovzdanie práce
 
Jún