Stránka vytvorená priamo firmou Epic Games od ktorej pochádza Unreal Engine
Stránka existuje od doby kedy vznikol Unreal Engine 4 pre verejnosť
Všetky potrebné veci ktoré hľadám nachádzam v tejto dokumentácii nakoľko je to celková dokumentácia Unreal Engine 4 a zároveň na tejto stránke je aj Blog a diskusie, v ktorých si užívatelia engine radia, čiže všetko potrebné som našiel iba tu.
Unreal Documentation
Youtube videá sú dosť všeobecné preto sem nedám linky
Najčastejší využívaný kanál je Virtus learning:
Virtus learning
Podobné systémy
Oficiálne hry sú postavené na platforme Gameboy, ale pomocou virtuálnych nástrojov sa dajú spustiť aj na PC. Ich prevedenie je ale príliš kockované, lebo nie sú určené na PC využitie.
Najbližší systém podobajúci sa môjmu je nazvaný "Pokemon Generations". Rozdiel medzi systémami je že môj je graficky oveľa náročnejší a funkčnosťou je rozsiahlejší.
Ďalší podobný systém, ktorý je postavený na tomto je systém pre Mobilné zariadenia "Pokemon Go", ktorý vyšiel pred nedávnom, ale funkčnosť tohoto systému je oveľa odlišnejšia ako môj, spôsob hrania aj grafického dizajnu.
Modely a animácie
Pokémoni
Autor stránky je Richard Sowden
Stránka je tvorená v rokoch 2012 - 2014 Pokemons
Z tejto stránky čerpám modely do hry ktoré potom animujem a využívam.
Charaktery/postavy
Autor stránky je Adobe Systems od roku 2017
Charaktery sú vytvárané v prostredí Adobe Fuce CC a následne poslané na server Mixamo na ktorom sú rigované a z tejto stránky čerpám základné animácie pre postavy.