Návrh: 15. 11. - 25. 11.

Vytvorenie prvotného návrhu modelu programu a príbehu.

Základ: 25. 11. - 31. 1.

Vytvorenie a prvotné nastavenia projektu.
Vytvorenie základnej časti programu (programovanie hráča, pokémonov, ostatných characterov, bojový systém, provtné útoky, ...)

AI: 1. 2. - 10. 1.

Tvorba Umelej inteligencie pre NPC (Non-player character).

Assety: 11. 1. - 28. 2.

Tvorba a hľadanie assetov (3D modelov) pre grafickú časť hry.

Modelovanie: 1. 3. - 10. 3.

Modelovanie sveta.
Programovanie foliage tried (Potrebné pre tvorbu prírody).

UI: 11. 3. - 25. 3.

Úprava a dorábanie User Interface.

Efekty: 26. 3. - 15. 4.

Tvorba efektov, particle systémov, dodatočná úprava materiálov a modelov (Grafické úpravy a dorábanie).

Animácie: 16. 4. - 30. 4.

Vytváranie jednoduchých animácií a ich spracovanie do modelov.

Testovanie: 1. 5. - --.--.

Tvorba jednotkových a funkčných testov. Testovanie programu. A úprava kódu.

Dokumentácia: 15. 11. - 1. 2.

Tvorba dokumentácie.