Vytvorenie prvotného návrhu modelu programu a príbehu.
Základ: 25. 11. - 31. 1.
Vytvorenie a prvotné nastavenia projektu.
Vytvorenie základnej časti programu (programovanie hráča, pokémonov, ostatných characterov, bojový systém, provtné útoky, ...)
AI: 1. 2. - 10. 1.
Tvorba Umelej inteligencie pre NPC (Non-player character).
Assety: 11. 1. - 28. 2.
Tvorba a hľadanie assetov (3D modelov) pre grafickú časť hry.
Modelovanie: 1. 3. - 10. 3.
Modelovanie sveta.
Programovanie foliage tried (Potrebné pre tvorbu prírody).
UI: 11. 3. - 25. 3.
Úprava a dorábanie User Interface.
Efekty: 26. 3. - 15. 4.
Tvorba efektov, particle systémov, dodatočná úprava materiálov a modelov (Grafické úpravy a dorábanie).
Animácie: 16. 4. - 30. 4.
Vytváranie jednoduchých animácií a ich spracovanie do modelov.
Testovanie: 1. 5. - --.--.
Tvorba jednotkových a funkčných testov. Testovanie programu. A úprava kódu.