Unreal Engine 4

Unreal Engine je herný engine, ktorý bol vytvorený firmou Epic Games. Jeho prvá verzia z roku 1998 bola použitá v hre Unreal. Od tej doby bol Unreal Engine niekoľkokrát vylepšený a doplnený, aby mohol byť použitý v niekoľkých desiatkách najnovších herných titulov. Pôvodne bol tento engine určený iba pre strieľačky z pohľadu prvej osoby, ale našiel využitie i v niektorých MMORPG, RPG a adventúrach. Jadro Unreal Enginu, napísané v programovacom jazyku C++, podporuje mnoho rôznych platforiem, ako sú Microsoft Windows, Linux, Mac OS, Mac OS X na PC. Najnovšie verzie Unreal Enginu podporujú tak isto platformy herných konzôl Dreamcast, Xbox, Xbox 360, PlayStation 2 a PlayStation 3 i PlayStation 4. Vätšina ostatných súčastí enginu v hre je napísaná v špeciálnom kóde UnrealScript, vďaka ktorému nie je nutné pri vytváraní prípadných herných módov nutné zasahovať hlboko do jadra, ale postačí iba zmeniť skripty.

Blender

Blender je open source softvér, na modelovanie a vykresľovanie 3D počítačovej grafiky, animácií a filmov s využitím rôznych techník, napr.: raytraycing, radiosity, scanline rendering, GI. Vlastné rozhranie je vykresľované pomocou knižnice OpenGL. OpenGL umožňuje nielen hardvérovú akceleráciu vykresľovania 2D a 3D objektov, ale predovšetkým ľahkú prenositeľnosť na všetky podporované platformy.

World Machine

World Machine je generátor máp, ktoré si vieme pomocou blueprintového programovania vytvoriť podľa svojho vlastného obrazu

Visual Studio

Microsoft Visual Studio je vývojové prostredie (IDE) od Microsoftu. Môže byť použité pre vývoj konzolových aplikacií a aplikácií s grafickým rozhraním spolu s aplikáciami Windows Forms, webovými stránkami, webovými aplikáciami a webovými službami ako v strojovom kóde, tak v riadenom kóde na platformách Microsoft Windows, Windows Mobile...
Visual Studio obsahuje editor kódu podporujúci IntelliSense a refaktorovanie. Integrovaný debugger pracuje ako na úrovni kódu, tak na úrovni stroja. Ďalšie vstavané nástroje zahrňujú designer formulár pre tvorbu aplikácií s GUI, designer webu, tried a databázových schém. Je možné pridávať rozšírenia, čo vylepšuje funkčnost na takmer každej úrovni – od doplnenia podpory pre verzovacie systémy, po nové nástroje ako editory a vizuálne designery pre doménové špecifické jazyky alebo nástroje pre ďalšie aspekty návrhu programu.

Adobe Fuse CC

Je grafický software pre tvorbu 3D charaktery vytvorený spoločnosťou Mixamo, ktoré je možné použiť v rôznych prostrediach, ale predovšetkým v herných prostrediach. Je plne prepojený s webovou službou mixamo, ktorá dokáže dané modely "okostiť" (riging) a pripravý pre vytváranie animácií.